טבעות אירוסין

מרגע שאדם מחליט כי ירצה לבלות את שארית חייו עם בת זוגתו, נדרש ממנו לבצע צעד משמעותי אחד, והוא רכישת טבעת אירוסין. טבעת זו משמשת על מנת לסמל, כבר אלפי שנים, קשר נצחי בין בני זוג, ובניגוד לטבעת הנישואין, היא נענדת אך ורק על יד האישה. הטבעת מוענקת ברגע הצעת הנישואין, המרגשת תמיד, כאשר כל אדם בוחר את הדרך המיוחדת עבורו להציע נישואין לאהובתו.

מבחינה מעשית, נהוג להבחין בין שני גוונים עיקריים של טבעות אירוסין: זהב לבן וזהב צהוב. שיבוץ היהלומים משתנה בכל אחד מהמקרים, כאשר בחירה נפוצה היא יהלום מרכזי אחד, המוצב כלאחר כבוד במרכז הטבעת, ומספר יהלומים קטנים הנמצאים סביבו. שיבוץ היהלומים ומשקלם יקבע לא רק את סגנון הטבעת (למשל, טבעת עדינה מול טבעת נוצצת), אלא גם את מחירה הכולל. לרוב, כיאה לחשיבות הטבעת, בוחרים להשקיע בה אלפי שקלים לפחות, אם לא עשרות אלפי שקלים.

אז איך בוחרים טבעת אירוסין?

בחירת טבעת אירוסין אינה דבר של מה בכך, ממש לא. מרבית בני הזוג משקיעים חודשים ארוכים בחיפוש הטבעת האידיאלית, כזו שמתאימה לא רק לתקציב, אלא גם לרצונות ולסגנון של בת הזוג. אין זה דבר פשוט ללמוד על אלה, שעה שעצם רכישת הטבעת נשמר, כמובן, בהפתעה כמעט בכל המקרים. אפשר לקלוט רמיזות של בת הזוג, אך גם להתייעץ גם חברות קרובות לה, או אפילו בני משפחה.

עקב העובדה שהכלה המיועדת לא תענוד את הטבעת, טרם קבלתה, יש לברר בדיוק מהן המידות המדויקות של הטבעות המתאימות לה. כדי לעשות זאת, אפשר לקחת טבעת אחרת שהיא נוהגת לענוד, כאשר מומחים בתחום יתאימו את טבעת האירוסין לגודלה של זו.

צריך עזרה בבחירת טבעת אירוסין לבחירת ליבך? רונית זילברשטיין תשמח לעזור לך.

רונית זילברשטיין, יהלומנית פרטית, בנין נועם רח’ תובל 23 הבורסה ליהלומים ר”ג. טלפון: 03-6294545, 054-4253564, פקס: 03-6294646