אחרי שפרצה דרך בתחומה מאפשרת רונית זילברשטיין הצצה לממלכת היהלומים שלה ומבטיחה כי אופן הפעולה המיוחד שלה מאפשר נגישות לחברה הטוב ביותר של האישה.

רבים מאיתנו חושקים בתכשיטים משובצים ביהלומים, אך לעיתים נאלצים לוותר על החלום בשל המחיר הגבוה. רכישת יהלומים מיהלומנית פרטית יכולה להוזיל את מחיר היהלום בעשרות אחוזים ולאפשר כמעט לכל אדם לרכוש יהלומים מבלי לשבור תוכנית חיסכון.

ימי הולדת או ימי נישואין עגולים, לידה של בן או נגד ראשון, חגיגת אירוסין, כל אלה ונוספים הם אירועים אידאליים לרכישת תכשיטי יהלומים. הטרנד החדש בתחום היהלומנות מעבר חוסך את פערי התיווך ומאפשר יחס אישי, איכותי ומקצועי לכל אורך תהליך הבחירה, ההתאמה עד הרכישה.

רונית זילברשטיין הביאה את בשורת היהלומנות הפרטית. לדבריה תכשיטי יהלומים היו מאז ומעולם תשוקה גדולה שלה. “הרעיון להפוך לתכשיטנית פרטית” אומרת רונית ” היה חלום שהצלחתי להגשים אחרי שנים ארוכות בהן הייתי בצד של הקונה. מה שהתחיל בייעוץ וליווי למספר מצומצם של לקוחות, עבר מפה לאוזן וכיום העסק שלי מהווה בית משפחתי וחם לאוהבי יהלומים רבים, המחפשים יהלומים במחירים תחרותיים וגם אשת מקצוע שתלווה אותם לאורך כל התהליך”.

צפו בטבעת אירוסין בחיתוך טיפה

כיהלומנית פרטית המייצגת חברה משפחתית, היתרון הגדול שלה הוא חיסכון ללקוח בפערי התיווך הגדולים שיש בתחום היהלומים. שיטת העבודה של רונית מבוססת על מודל אמריקאי, בו ניתן לוותר על פרי תיווך וכך להרחיב את מעגל הצרכנים. “בשיטת העבודה שלי”, מספרת רונית, “אני היד הראשונה וכך ניתן לתמחר כל יהלום במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ממחירון רפופורט, שהוא הבורסות היחיד בעולם. בנוסף, ישנם מחירונים מומלצים לצרכן המונפקים ע”י חברות בינלאומיות שונות (כמו IDEX) וכאשר עושים השוואה עם מחירון שכזה הגבוה בכ-30 אחוזים ממחירון רפופורט, ההפרש אצלי לכדי 60 אחוזים ויותר לטובת הצרכן. זהו בהחלט הבדל עצום אשר יכול להטות את הכף בין רכישת תכשיט עם יהלום לבין ויתור על התענוג הזה”.

ואכן, שיטת היהלומנות הפרטית מוזילה את מחירי היהלומים בעשרות אחוזים, אך אין זהו היתרון היחיד. זילברשטיין מספרת כי כאשר רוכשים יהלומים יש חשיבות רבה גם לבדיקת האיכות של כל יהלום במאצעות מכון גמולוגי מקצועי ואיכותי.

צפו בטבעת אירוסין סוליטר

זילברשטיין מסבירה: “כל אבן המגיעה לארץ נכנסת לתיעוד גמולוגי ועוברת בדיקה מקרוסקופית אשר נותנת אינדיקציה לגבי הצבע, רמת הניקיון, איכויות הליטוש, המשקל, ונתונים חשובים נוספים. כל אבן מקבלת ציונים לגבי קריטריונים שונים, ובסוף התהליך מונפקת תעודה עבור כל יהלום. זהו למעשה תיעוד חיצוני בינלאומי הנחשב לקפדני ואובייקטיבי מאוד.

כל סטייה בצבע או ברמת הניקיון – משמעה הפרש משמעותי במחיר. אני עובדת עם שני מכונים מהמובילים בעולם, חברת G.I.A האמריקאית ו-EGL האירופאית. כך, כל לקוח המגיע אלי יודע בוודאות מוחלטת את כל הנתונים אודות היהלום שהוא קונה”.

זילברשטיין: “מכיוון שאני חברה יבואנית, יש לי מבחר בלתי מוגבל של יהלומים בכל האיכויות, הצבעים והגדלים. SI2 זוהי רמת הניקיון הממוצעת שרוב האנשים קונים, אך כמובן שלכל אחד יש את הצרכים שלו. ללקוח אחד חשובה רמת הניקיון של האבן, ללקוח אחר חשוב הגודל, וללקוח שלישי חשוב גוון הצבע. כל הבדל בגודל, בגוון וברמת הניקיון יכול להתבטא בהפרש של מאות או אלפי דולרים. התפקיד שלי הוא להתאים את היהלום לצרכים של הלקוח. תפקידי הוא להיכנס לנעליים של הלקוח, להקשיב לו ולענות על כל השאלות שלו בצורה מקצועית ושקופה, על מנת שהלקוח יהיה רגוע ובטוח לגבי הקניה שלו. חשוב לי שהלקוחות שלי ירכשו תכשיטים שהם יוכלו לעמוד בהם מבחינה כלכלית, וכיום זה אפשרי בהחלט. המחירים הם הגיוניים וסבירים וכיום כמעט כל אדם יכול לרכוש לעצמו פעם או פעמיים בחיים תכשיט משובץ יהלום מבלי לשנות את אורחות חייו או לשבור חסכונות. זהו בהחלט לא תענוג רק לעשירים”.

רונית זילברשטיין, יהלומנית פרטית המציעה טבעות אירוסין, טבעות יהלומים, שרשראות , עגילי יהלום וכן צמידי יהלומים.