החלטת שזהו – הגיע הזמן לקחת את מערכת היחסים צעד גדול קדימה והחלו החיפושים אחר טבעת אירוסין מעוצבת ומיוחדת. אתה מכיר אותה ויודע שהחלום שלה לקבל טבעת משובצת ביהלום. זה סגור. אבל איך תדע מה צריכה להיות המידה של הטבעת?

הלכנו לרונית זילברשטיין, שהיא יהלומנית פרטית ובעלת ניסיון וידע רב בתחום. בתור התחלה קבלנו ממנה כמה פרטים מעניינים לידע כללי:

  • מידת הטבעת הממוצעת של בחורה ישראלית היא 12. המקביל לכך בארה”ב הוא טבעת מידה 6.
  • מידת הטבעת הממוצעת באירופה היא 14. הסיבה לכך היא שנשים ישראליות בעלות מבנה גוף שקטן בממוצע מבנה גופן של נשים אירופאיות.
  • לרוב יש הבדל של כמידה וחצי בין יד ימין לבין יד שמאל כאשר היד הדומיננטית היא הגדולה יותר.
  • היק犀利士
    ף האצבע מתרחב מעט בטמפרטורות גבוהות ולאחר מאמץ, ובטמפרטורות נמוכות קטן. לכן כדאי לבצע מדידה של טבעת בטמפרטורת חדר, ולא אחרי מאמץ.

חשוב להבין שמציאת מידת טבעת נכונה זו משימה לא פשוטה ולמרות שיש כל מיני טריקים ודרכים (שמעתם על שיטת החוט במקרה?), בפועל קשה למצוא את המידה המדויקת מבלי למדוד טבעות, ואף פעם לא יהיה בטחון מלא.

אחת השיטות שלעיתים מציעים היא למדוד לפי טבעת קיימת. ישנם מספר בעיות עם שיטה זו. לא תמיד יודעים על איזו יד ואיזו אצבע בת הזוג עונדת את הטבעת. בנוסף, למרות שטבעת מתאימה לאצבע מסוימת, היא מעט קטנה מהרצוי או גדולה מידי, ואז היא משוחררת יותר מהרצוי.

צפו בקטלוג צמידי טניס יהלומים

טבעת אירוסין – אז איך בכל זאת מוצאים את מידת הטבעת המתאימה?

הקשר בין כף היד למבנה הגוף

רונית ממליצה להתחיל עם המידה הממוצעת שהיא, כאמור, 12- בקרב נשים ישראליות. אם צריך לנחש, כדאי לעשות ניחוש מושכל. בנקודה זו מתחילות השאלות. לרוב, אומרת רונית, אשאל מהו מבנה גופה של בת הזוג או אבקש לראות תמונה. גודל כף היד נמצא לרוב בקורלציה עם מבנה גוף וגובה, ולכן אם מדובר במישהי גבוהה או בעלת מבנה גוף רחב מהממוצע, אציע מידה גדולה יותר, למשל מידה 14 או 16. לחלופין, אם מדובר בבחורה יחסית נמוכה או בעלת מבנה גוף צר יותר, המידה הנבחרת תהיה נמוכה מן הממוצע, ויכולה להגיע גם למידה 8.

בנוסף למבנה הגוף, עיסוקים ותחביבים מסוימים יכולים להכווין אותנו לבחור מידת טבעת גדולה יותר. נשים העוסקות בפעילות ספורטיבית מקצועית, כגון מתעמלות, נוטות להיות בעלות היקף אצבע גדול יותר. גם נשים שעובדות בתחומים המשלבים עבודה פיזית לרוב תהיינה בעלות אצבע עבה יותר.

צפו בטבעת אירוסין טיפה

ההשפעה של עובי הטבעת

מלבד מבנה הגוף, גם עובי הטבעת משפיע על מידת טבעת האירוסין הנבחרת ויש הבדל בין מידה המתאימה כשעונדים טבעת עבה לבין זו המתאימה במידה ומדובר בטבעת דקה. ככל שטבעת עבה יותר, כך מומלץ לקחת טבעת במידה גדולה יותר. מצד השני, אם הטבעת דקיקה, יכול להיות שכדאי יהיה לקחת מידה אחת קטנה יותר.

בסופו של דבר אומרת רונית, כאשר יש התלבטות, כדאי לקחת טבעת במידה הממוצעת, או לפחות לקחת מידה אחת יותר ממה שנראה מתאים. עדיף ללכת על בטוח, ומקסימום לחזור ולהתאים את המידה. אחרי הכל, לאחר הצעת הנישואין, בת הזוג בטוח תרצה לענוד את הטבעת. אם היא גדולה מעט, לא נורא, אך אם היא קטנה מידי, היא לא תוכל להשוויץ.
חשוב לזכור כי שום דבר אינו חקוק באבן, ותמיד ניתן להתאים את המידה, גם אחרי שנים…

כמעט סיימת, נותרו עד כמה שאלות – טבעת זהב צהוב או לבן? ומה עם החיתוך של היהלום?

לצפייה בקטלוג טבעות אירוסין סוליטר

לצפייה בקטלוג טבעות אירוסין מעוצבות

מזל טוב!!