סוגי יהלומים ומה שהם אומרים על האופי שלנו

מה מספר לנו היהלום על אופיו של בעליו ומה קורה ליהלום שמתגלגל לבית הלא הנכון… למה זה קורה, איך יתכן שיהלום שנרכש באהבה ומאמץ, לא יגרום הנאה לבעליו ויעלה אבק במגירה.. על מנת למנוע זאת-  ממליצה רונית זילברשטיין להכיר היטב את האני הפנימי שלכם או של האדם לו אתם קונים את התכשיט  כי לכל אחד סגנון משלו ולכל יהלום יש את האחת/ד שלו.
מדריך קצר – הראה/י לי את יהלומך ואומר לך מי את/ה:

1. הצנועה ומופנת הבחירה:  יהלום בגודל ממוצע וברמת ניקיון טובה. חשוב לו לא למשוך את עינה של הסביבה והוא יעדיף שאף אחד לא ישים לב שרכש תכשיט חדש, הוא יבקש לשבץ את האבן בשיבוץ נמוך או בתוך כוס למנוע הבלטה מיותרת או גובה . התקציב : גמיש. לא בהכרח נמוך אך שומר על לוק נקי ומאופק. לקוח מסוג זה יערוך סקר שווקים יסודי לפני שיגיע ויקבל החלטה רק לאחר שבדק לעומק את כדאיות הקניה ויותר מכל- יעדיף לקנות במקום שקבל עליו המלצה אישית ממכר שכבר רכש תכשיט בעבר.

2. האינטליגנטית הבחירה: יהלום עם רמת ניקיון גבוהה מאוד ואילו הגודל יהיה משני בחשיבותו אך לא קטן במיוחד. העיצוב יהיה קלאסי מונוכרומטי ונקי מטרנד כזה או אחר. התקציב:  וכן לשלם בעבור איכות יגיע לפגישה לאחר בדיקה של אלטרנטיבות. הוא שקול, קשוב להסברים ואינו קופץ מנושא לנושא.

3. המוחצנת בחירה: גודל, גודל, גודל ושוב גודל.. רמת הניקיון של היהלום משנית ולעיתים יעדיף לרכוש תכשיט משובץ יהלומים קטנים ולאו דווקא תכשיט סוליטר עם אבן מובילה שכן כל גודל של יהלום לא מספיק גדול ,נוצץ וירוק יותר מהשכן… התקציב: אין לו תקציב יעד מוגדר ולעיתים  מקבל החלטות באופן ספונטני  ונוטה להיסחף. לא תמיד יקשיב להסברים ולהנחיות ,הוא בטוח שהוא כבר ראה ויודע הכל. דעתה  של הסביבה מאוד קריטית מבחינתו ובאין משוב לרכישתו ע”י החברה הסובבת אותו, יתאכזב קשות.

4. הלקוחה הבוגרת הבחירה: תכשיט משמעותי בגודלו ובאיכויותיו. מדובר בלקוח בשנות החמישים לחייו ויותר שיודע מה הוא מחפש, מה תקציבו. מבקש לממש רצון להעניק. התקציב:  גבוה חשוב לו מאוד תהליך הקנייה -התקשורת הבין אישית ותחושות הבטן.

5. האינדיבידואליסטית/ האמנית הבחירה: יהלום בצורת חיתוך לא שגרתית ונדירה ובצבעי פנסי קולור טבעיים ונדירים. מעריך ומבין באיכויות – רמות ניקיון התקציב: מכובד לקוח זה בעל נפש אומנותית ואמירה אישית מאוד מובהקת, יבקש לבדל את עצמו מהקולקטיב ע”י תכשיט יהלום עם חותמת אישית ייחודית לו. לרוב מקורות השראתו מהמאה ה19 ,מבתי מלוכה אנגליים ג’ורג’ או ויקטוריה או מסגנונות צרפתיים  של לפני מלחמת העולם ה- 1, ממוזאונים ומספריי אומנות . הצורך לחברו למציאותולנתקו מפנטזיית האמן לא תמיד נושאת פרי, ותמיד יעדיף תכשיט איכותי.

רונית זילברשטיין, יהלומנית פרטית, בנין נועם רח’ תובל 23 הבורסה ליהלומים ר”ג. טלפון: 03-6294545, 054-4253564, פקס: 03-6294646